Streszczenie 2 miesięcy

Więc, jakoś wrzesień-październik moja mama wyjechała do Holandii do pracy. W tym czasie nic się ciekawego nie działo jak zwykle, oprócz tego, że moja koleżanka wróciła do swojego EX (jakaś głupia jest, wiadomo jak to się skończy, ponieważ dla jej chłopaka chodzi tylko o jedno). Pod koniec listopada była u nas rodzina, w czym wredna siostra, nie lubię jej -_- A mój brat cioteczny (4-letni) poderwał dziewczynę mojego brata :D Poza tym "ukradłam" tacie czarno-różowo-perłowy telefon :D Mama wczoraj wróciła (słodycze ~_~) i przy okazji wręczyła prezent od cioci na moje imieniny,czyli cztery figurki. Leżący pies wyglądający jak Bokser, siedzący Seter Angielski i Foksterier Szorstkowłosy. I jeszcze jedna, ale nie wiem jak opisać, więc jak zrobię zdjęcie to pokażę. I najgorsze w tym wszystkim to to, że mój aparat jest u babci bo musiałam jej pożyczyć + SPADŁ ŚNIEG i jest zimno :/

Komentarze