Lutowe krasnoludki 2016 roku

Dobry Wieczór.
W lutym miałam wzloty i upadki, ale wreszcie zebrałam się by napisać kolejny post z cyklu "________ Krasnoludki". Po raz kolejny nie będzie ich dużo, ponieważ większość czasu spędzam na uczeniu się. A o to oni:

Pierwszy krasnoludek to żel w saszetkach, Tribiotic. Jest idealny w przypadku drobnych ran, zadrapań i oparzeń (nie sprawdzałam jeszcze czy na 100% jest dobry na oparzenia). Pomógł mi na trzy obtarcia przez nowe buty (tak to jest jak się zakłada cienkie skarpetki do nowych, nieużywanych butów).





Drugim krasnoludkiem jest żel stosowany w leczeniu blizn. Ma delikatniejszy zapach cebuli w porównaniu do Cepanu. Można uznać, że widzę efekty po 2 tygodniach stosowania (powinnam używam 3x dziennie, a używam jak sobie przypomnę).


Trzecim krasnoludkiem jest przepis na czekoladowe ciasteczka:
1 słoik z czekoladą (w oryginale jest nutella, ja użyłam kremusia)
1 jajko
1 szklanka mąki
Wymieszać wszystkie składniki i piec w 180°C przez ILEŚ TAM CZASU (w oryginale było około 250°C)

PS: Aby były mniej twarde można dodać trochę mleka do masy.
PS2: Można dodać proszek do pieczenia - polecam.

Czwartym krasnoludkiem jest masa krówkowa w Lidlu za 4 zł (400 gram). Jest pyszna i bardzo słodka (mi wystarczyła na 9 godzin (jedzenie łyżeczką)).



Następne krasnoludki (aż pięć muzycznych)to:











Przed-przedostatnimi krasnoludkami (11) są linki do ciekawych postów:
Psie filmy - propozycje na wolną chwilę od właścicielki labradora Fado.
10 podpowiedzi, jak stworzyć związek oparty na mocnych fundamentach z blogu Joanny i bardzo podobny JAK PIELĘGNOWAĆ ZWIĄZEK? 10 WSKAZÓWEK z blogu Sylwii.
Dlaczego mówię dietom NIE? - głównie dla osób, które chcą schudnąć (z bloga Beaty).
Najgłupsze teksty na temat ciąży, porodu i dzieci z bloga Agaty.
DOM TYMCZASOWY DLA PSIAKA. FAKTY I MITY z bloga Michaliny.
3 sposoby na kreatywny blok, czyli jak radzić sobie z brakiem weny? z bloga Ireny.
CoZaSzycie: szyjemy pościel do wózka z bloga Elwiry.
Posty z blogu Aleksandry i Malwiny:
- Kobieto, nie wstydź się - Zapal światło ! Kompleksy, seks czyli nasz kobiece sprawy
- Jestem lesbijką - Mieszkam na wsi ! Wasze historie czII
- Jestem gejem - Mieszkam na wsi ! Wasze historie
- Popularne typy kobiet LGBT - żartobliwym okiem. cz I.

Przedostatnim krasnoludkiem jest (według mnie) śmieszny obrazek znaleziony na instagramie.


Ostatnimi krasnoludkami (aż 2) są moje zdjęcia. Robione lg p990, który ma słaby aparat, ale i tak w jakiś sposób podobają mi się.



PS: Zapomniałabym o najfajniejszym krasnoludku: mini stojak + drugą stroną można wyczyścić ekranik.






Macie/Znacie, któregoś krasnoludka albo macie jakieś inne lutowe krasnoludki lub post o nich (spis tego co było Wam potrzebne w lutym)?

Komentarze