Moja kolekcja pocztówek cz.1

Cześć, z góry chciałam poinformować, że dopiero zaczynam zbierać pocztówki, więc jest ich dość mało. Tylko 4 są związane ze stroną postcrossingową, a reszta pochodzi od rodziny i ich znajomych.

Pierwsze 6 dostałam od Rafała, czyli kolegi moich ciotek.










Tą mam od Marty z Poznania.


Od Anity z Tajwanu.


Od wujostwa z Lemmer (Holandia).


Od pani Emilii z Messyny.

To także od pana Rafała.


Od Milji(?) z Finlandii


I od Sandry i Sophie z Rygi.

Od DCN Gallery z Wrocławia

Od Rominy z Niemiec

PS: Jeśli chciałbyś/chciałabyś wysłać mi pocztówkę (lub wymienić się za jakąś z Gołdapi) to napisz na e-maila lub gg.
PS2: Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć.

Komentarze

  1. Super te pocztówki, też chciałabym mieć z różnych zakątków świata ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://karolinasnowarska.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra, ściągnę ten pomysł, przepraszam, ale też mam fajne pocztówki i nie wiedziałam do tej pory co z nimi zrobić :D Mam nadzieję, że mi wybaczysz :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz