Przepis na pieguski (kruche ciasteczka z kawałkami czekolady)

Witam Was w czwartym dniu lata :) 

Po około tygodniowej przerwie wracam do zdrowego trybu życia.Wczoraj szukałam jakichś nowych przepisów na obiad, a przy okazji trafiłam na ciasteczka jaglane. Niestety nie miałam ochoty szukać mąki jaglanej i jęczmienia u mnie w miasteczku, więc (przypadkiem) znalazłam kruche ciasteczka z kawałkami czekolady. Tak naprawdę musiałam iść tylko po czekoladę i masło, ponieważ resztę składników już miałam w domu.

Składniki: 
2 jajka 
kostka masła
trzy szklanki mąki
pół szklanki cukru
2 tabliczki czekolady mlecznej 
łyżeczka proszku do pieczenia

Przygotowanie:
Z podanych składników zagniatamy ciasto, dodajemy dwie posiekane czekolady. Formujemy kulkę i wkładamy na godzinę do lodówki. Z ciasta formujemy malutkie placuszki, i pieczemy około 15 minut w 200 stopniach.


U mnie z godziny zrobiły się trzy, ponieważ nie było mnie w domu. A później piekłam je przez 20 minut bo były większe niż powinny (chciałam upiec całe ciasto za jednym razem).


Smacznego!

Komentarze