Top 9 rzeczy, które sprawiają mi radość

Dzień Dobry

Dziś dość krótko i zwięźle o tym, czym się zajmuje (co sprawia mi radość) poza kynologią (jak wiadomo nie samymi psami żyje człowiek). Przy okazji zapraszam na (prawdopodobnie) pierwszy post, który zapoczątkował tę serię u Marty (Mango - whippet z pasją), jednakże ja pierwszy raz zobaczyłam to u Oli (Emet).


1. Spędzanie czasu z rodziną i znajomymi 
2. Myślenie (np.: rozwiązywanie zadań matematycznych, krzyżówek lub granie w gry typu farm heroes saga)
3. Szycie
(kiedyś dodam)

4. Czytanie książek
5. Pocztówki (zbieranie i wysyłanie)
6. Jedzenie (spożywanie i gotowanie)
7. Zbieranie figurek (głównie psów i sów)
8. Fotografia
9. Grafika

A co znajduje się w Waszym TOP 9/10?

Komentarze

  1. O, będę miała ten podręcznik do matmy, spoko jest? XD
    Zbieranie i wysyłanie pocztówek - dość oryginalne zajęcie, pierwszy raz słyszę o osobie, która lubi to robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość łatwy (jak dla mnie), polecam :D
      Jest nawet specjalny portal dla ludzi z całego świata: https://www.postcrossing.com/

      Usuń

Prześlij komentarz