Zaginęło ponad 200 osób

   W ciągu ostatniego miesiąca ponad 200 osób zaginęło w niewyjaśnionych
okolicznościach. Czy kiedykolwiek uda nam się ustalić jak to się stało?
   Tak naprawdę wiem, że wszyscy zniknęli przez mój brak czasu, a co za tym idzie przez brak postów. Ale ja już wracam, teraz tak na serio. Mam nawet w wersjach roboczych zaplanowany kolejny post. A dziś zanudzę Was moją przeszłością, teraźniejszością i planami na bliską przyszłość ;)

Zapomniane marzenia
   Co jakiś czas uczę się programować na code.org, wiem że z tego się dużo nie nauczę, ale zawsze chciałam się nauczyć czegokolwiek związanego z komputerem. Później czeka mnie tworzenie stron internetowych :P 
Praca, praca i praca
   Przez 3 tygodnie pracowałam w żabce, a od wczoraj pracuję w Carrefourze. Pracuję od 4 do 6 godzin na kasie, gdyż jestem zatrudniona tylko na 3/4 etatu.
Mieszkanie z dzieckiem
   Od grudnia będę mieszkać w pokoju/mieszkaniu z koleżankami i May. Niestety, ale w moim akademiku nie można mieć zwierząt (tylko w pilnych przypadkach, tj. leczenie zwierzęcia w klinice weterynaryjnej). Mogłabym spróbować zamieszkać w innym akademiku, ale mam dość akademików i dzielenia kuchni/pralki z około 20 osobami.
A co ze studiami?
   Mam dwa warunki w tym semestrze: anatomię i biofizykę. Jutro mam pierwszą wejściówkę z anatomii: kości człowieka, psa i konia - prawie 18 stron do nauczenia. A w środę mam ostatnią wejściówkę z biofizyki, tym razem tytuł brzmi: wyznaczanie prędkości głosu w powietrzu metodą rezonansu; wyznaczanie częstotliwości drgań generatora akustycznego metodą rezonansu.

Komentarze

  1. Niestety brak czasu jest największym wrogiem blogowania. U mnie ostatnio podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za clickbait na początku posta! Przyznam, że ja się skusiłam Ciebie odwiedzić. Sporo się u Ciebie dzieje, oby na lepsze :) Zapraszam do siebie - www.wizjoterapia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój niecny plan zadziałał :D
      Już widać, że na lepsze, nabywam doświadczenie w pracy na kasie i uczę się oszczędzania pieniędzy - czy tego chcę, czy nie :D

      Usuń
  3. powodzenia na studiach! Dasz radę :) a tytuł bardzo zachęcający do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Wzięłam pomysł z youtube, tam zawsze dają podstępne tytuły :D

      Usuń

Prześlij komentarz