Grudzień

Nie było mnie na blogu prawie miesiąc, mimo że w roboczych czeka piękna recenzja na temat poniższego leku. W tym czasie nie zrobiłam prawie nic pożytecznego (no oprócz pomagania w domu i wychodzenia z psami), och przerobiłam rubryczkę "o mnie".

Osobiście świąt w ogóle nie czuję, ani tego, że rok się kończy :|


Zwierzęta
Od 28.11 stosujemy Arthroflex w leczeniu Sida. Na początku przez naszą ślepotę dostawał za małe dawki, od 2 tygodni dostaje już normalną ilość syropu, dlatego dopiero od 15.12 zaczął stawać na lewej nodze (nawet ładnie chodzi). 
May zgubiła owadobójczą obrożę podczas śnieżnej zabawy z "siostrą". 
Praca
Pod koniec roku najtrudniej znaleźć pracę, ponieważ pracodawcy nie mają pieniędzy, więc znalazłam dodatkowy zarobek w postaci ankiet i przesyłania opinii na temat innych stron (dwie ostatnie opcje mają podobnych/tych samych założycieli, więc strony oceniane powtarzają się).
Na pierwszej stronie co logowanie dostajęsz 3-5 ankiet - płacą 0,35$, aż do 2$ - haczyk jest taki, że nie każdy pasuje do ich wyszukiwań, wypłata przy 10$ - ClixSense
Na drugiej stronie należy wypełnić profil - żeby automatycznie nas dopasowało do ankiety (powiadomienia przychodzą na mejla, więc warto go często sprawdzać, by nie minął limit osób/czasu) - płacą po +/- 3 zł, a wypłata jest dopiero przy 50 zł - Cenne Opinie
InsFe polega na przesłaniu opinii dotyczących trailerów nowych filmów lub stron typu ClixSense - w pierwszym dniu od razu otrzymujesz 3$, w kolejne dni zdobywasz do 0,1$ (jeszcze nie wiem jak innym udaje się zdobyć więcej) - wypłata 15$
No i ostatnia strona (ADmimsy) polegająca na oglądaniu innych stron - za każdą stronę dostajesz 10 nagród (rewards?), codziennie możesz zobaczyć 8 stron - wypłata przy 15 000 rewardsach.
Wolontariat
O i 18 grudnia byłam fotografem na rozdaniu prezentów przez Mikołaja, na świetlicy SnRPON - mnie też przywołał do siebie, mimo że byłam bardzo niegrzeczna i chciałam tylko rózgę (bym mogła bić innych :P ). Zdjęcia ludzi są tak fatalne, że wstyd pokazywać na internecie, ale za to pobawiłam się ozdobami na stole :D
Blogowe Krasnoludki
Skoro wracam powoli na bloga, to krasnoludki też wracają, ale tylko posty z blogów innych osób:
Długi, fioletowy szarpak z amortyzatorem od Natalii z Psiego Kawałku Internetu
Sposoby na szybkie zmęczenie psa (bieganie, maty węchowe, gryzaki) od Gosi z My Heart Chakra
Prezenty z PEPCO dla malucha i starszaka od Elwiry - Zabieganej Mamy (mój wymarzony jednorożec jest na pierwszym miejscu :P )
Pomysły na prezenty w ostatniej chwili od Agnieszki - Life Managerki
DIY organizer do pobrania od Kai - Piafka

Komentarze