Lutowe krasnoludki 2019

Noc to najlepszy czas na tworzenie nowych postów
Po prostu nie mam o czym pisać. Od kilku miesięcy nie dzieje się nic ciekawego w moim życiu, w koło tylko szukam pracy i spotykam się ze znajomymi/rodziną, a w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy jestem coraz częściej przeziębiona.
WIĘC
Wpadłam na pomysł powrotu do krasnoludków z 2016 roku, ale zamiast nadrabiać zaległości, skrócę luty (mimo że i tak ma tylko 28 dni).
NO DOBRA przypomniało mi się, że od jakiegoś czasu siedzę na tik toku, nawet dodaję własne filmiki :D

Muzyka
Jeśli chodzi o PlanBe i Kartky to całe ich playlisty polubiłam (do tego stopnia, że zgrałam je na telefon).

Posty

Dlaczego inni nie są dla mnie konkurencją - "Konkurencja" sprawia, że stajemy się coraz lepsi i nie zatrzymujemy się w miejscu. Że staramy się bardziej".
Co warto suplementować? na diecie wegetariańskiej i ogólnie, nawet jeśli odżywiamy się zdrowo.
Konkursy
Wielki Konkurs! Milord & Znajomi do 16.03.2019 do godz. 23.59 PS: "Zaprosiliśmy zaprzyjajazione firmy, by konkurs był jeszcze fajniejszy!
Dzięki temu możemy przyznać aż 25(!) pierwszych miejsc! Wszystkich nagród łącznie jest 32!!"
Instagramy
Znalazłam trzy związane ze sportem:
Kuba Droździel z tiktoka
Richard Duchon
Conditioned and working dogs
 i trzy o bullet journal (swój prowadzę regularnie od 4 miesięcy):
marthasjournal

Dziękuje za +11 890 wyświetleń w 2 i pół roku.

Komentarze