Styczniowe Krasnale 2020

Cześć
Mam dość tej pogody, nie mogę spać, miałam migrenę od 15 do 20 stycznia, a teraz płaczę na drugim sezonie sex education i filmikach z motocrossu.

W tym miesiącu jest bardzo mało ciekawych postów :/

Co Robić W Styczniu? - Pati do ludzi - wyrób solidne nawyki; stwórz listę filmów; zimowa randka.
Łączą nas niechciane penisy - Riennahera - (uwaga, tekst zawiera drobne spoilery serialu “Sex Education) - też płakałam na tym serialu.
Czy to w ogóle wiesz co lubisz? - Aniamaluje - "Okropnie mnie to smuci, że mało kto potrafi powiedzieć “MNIE SIĘ PODOBA!” i nie zgubić uśmiechu z twarzy."Najlepsze i najgorsze książki 2019 roku - Klaudyna Maciąg - np.: 365 dni; Żeby nie było śladów; Przyjaciel.
Metoda małych kroków czyli moja organizacja czasu - Zielona Lenka - "I nie było to uciążliwe, chyba każdy widzi różnicę między 30 minutami w tygodniu a 3 godzinami w weekend".
Znalazłam kilka fajnych instagramów (jest ich mnóstwo, ale zatrzymam je na luty):














I komiks na facebooku:

O, jeszcze konkursy: 





No i coś ważnego:
 



A może Wy coś mi polecicie?
Miłego dnia :)

Komentarze