Wyzwanie Minimalife "Wczoraj - szampan - jutro"

Od dziś 19 listopada do 21 listopada trwa wyzwanie konkursowe, podczas którego można wygrać Minimalife 2019 - dzienny planner z datami.

"Dlaczego "Wczoraj - szampan - jutro"?
Bo dzielimy wyzwanie na trzy sekcje, trzy dni, trzy zadania dla Was!

Dzień 1 OSIĄGNIĘCIA

To dzień, w którym patrzymy na to, co udało się osiągnąć w tym roku. Chcemy przyjrzeć się trzem najważniejszym dla nas osiągnięciom. Wybierz 3 osiągnięcia i krótko opisz/ przedstaw, dlaczego to właśnie one były dla Ciebie ważne w tym roku.


ZADANIE:Wybierz 3 osiągnięcia i krótko opisz pod postem, dlaczego to właśnie one były dla Ciebie ważne w tym roku. Oczywiście możesz dodać obrazujące zdjęcie, grafikę itp. Liczy się Twoja inwencja twórcza".

Moje trzy osiągnięcia w 2018 roku:
1. Rzuciłam studia, po których nie czekała zana interesująca mnie praca. Niby dogoterapia jest przydatna, ale nadal na niskim poziomie, a i bycie kilka lat wolonatriuszem SnRPON pokazało mi, że praca z niepełnosprawnymi nie jest dla mnie (oh i jestem introwertykiem).
2. Wróciłam do robienia zdjęć i obróbki zdjęć - co prawda moja pierwsza "sesja" (02.09) była w stanie krytycznym, ale druga (28.09) i trzecia (09.10) wyszły mi już lepiej. W pierwszej poległam na: wyglądzie modeli, ustawieniu modeli (brak naturalności), braku ostrości, rozproszeniach w tle, robiłam za szerokie i ogólne kadry.
3. Chodziłam na długie spacery z May - zwykle robiłam 5-10 km dziennie, co oznacza, że przez cały rok zrobiłam co najmniej 1500 km.

"Dzień 2 DOCENIENIE
Często po osiągniętym sukcesie przechodzimy do porządku dziennego lub wkraczamy w kolejny projekt życia, który nas bardzo mocno angażuje i pochłania. Zapominamy o tym, aby zatrzymać się na chwilę i docenić to, co już za nami. Docenić swój wysiłek. Ale nic straconego! Jeśli nie zrobiłaś tego wcześniej to teraz zastanów się jak mogłabyś docenić siebie za to, co udało Ci się osiągnąć w tym roku! W tym dniu dzielimy się pomysłami na to jak się docenić, nagrodzić za dotychczasowe osiągnięcia."

Nagrodą jest dla mnie czas, który mogę wykorzystać na to co mnie interesuje, dzięki temu jestem zdrowsza psychicznie i fizycznie.
Nagrodą jest również widok szczęśliwej rodziny (co niektórzy uważają, że powinnam robić to co chcę, a nie to co muszę, a przy okazji więcej im pomagam siedząc w domu, a nie w akademiku), przyjaciół (częściej się widzimy) i psa (wzięcie jej od rodziców oraz spacery zrobiły z niej najszcześliwszego psa na świecie).
Chociaż największą nagrodą byłby wyjazd np.: w góry z ukochaną osobą (siostra lub chłopak, zależy kogo miałabym pod ręką :P ).

"Dzień 3 PLANOWANIE 2019
A teraz wkraczamy w sferę “jutro”. Trzeci dzień wyzwania, to dzień, w którym określamy zarys planu na przyszły rok. Masz już pomysł na nowe cele i ich realizacje? Daj znać o trzech, które staną się Twoim celem na przyszły rok"

Chciałabym najpierw poprawić swoją kondycję (myślę, żeby zacząć już w grudniu), a co za tym idzie wyrobić mięśnie, dzięki czemu dostanę się na studia wojskowe - oprócz wykształcenia, zostanę zawodowym żołnierzem. Drugim planem, który zaczęłam już wdrażać w życie jest zostanie fotografem, najpierw nauka oraz zbieranie zdjęć do portfolio, później zarabianie na ludziach. No i ostatni plan to wyprowadzka od rodziców lub chociaż wyjazd kilkudniowy, z psem - lato to najlepszy czas na nagradzanie siebie. Szczególnie, że przy niskich temperaturach zaczynam chorować.

"Nagroda w konkursie
Do wygrania jest najnowszy Minimalife 2019 (znany produkcyjnie również jako Minimal life), a w nim:

  • 412 stron pełnych inspiracji a w nich:
  • pomocne narzędzia do samoanalizy i rozwoju osobistego,
  • konkretne narzędzia do wyznaczania celów – plannery celu, harmonogramy, siatki do wyznaczania celów rocznych, habit trackery itp.
  • praktyczne narzędzia do planowania – planner podróży, planner finansowy, skrócone kalendarze 2019-2020, listę rzeczy do zrobienia w 2019 roku, plany kwartalne itp.
  • 12 miesięcy dziennego planowania – planner datowany od stycznia 2019 do grudnia 2019. Posiada układ dzienny z wyznaczonym miejscem na plan dnia, zadania, priorytety, wdzięczności oraz notatki. Weekend na jednej stronie.
  • piękny projekt pełen heksagonów, minimalistycznych wstawek florystycznych"

Komentarze