Sesja plenerowa z Dianą 10-01-2021

Moja pierwsza sesja w 2021 roku. Dianę poznałam podczas wolontariatu w przytulisku Bezdomne Psy z Gminy Orneta, spodobały jej się zdjęcia kotków (nadal są do adopcji) i tak umówiłyśmy się na dwa spotkania, jedno widoczne poniżej i drugie podczas zachodu słońca 😉

Moje social media
Patronite🔥: patronite.pl/swiatgiraffrieli Blog na facebooku @SwiatGiraffrieli and ig @swiatgiraffrieli 📧 gabrielabusfotografia@gmail.com
UWAGA!
Tylko do końca lutego 50% mniej za sesję fotograficzną 🙊 - ilość miejsc ograniczona
Dojazd (do innego miasta) jest liczony oddzielnie.







Co myślicie o tych zdjęciach?
Chcielibyście sesję zimową, czy wolicie zdjęcia w innym kwartale?

Komentarze

  1. Magiczne zdjęcia! Podziwiam Dianę, widząc ją pozującą bez kurtki na zewnątrz. Ja jestem ciepłolubem i nie ściągnęłabym za żadne skarby kurtki ani na chwilę :)

    Pozdrawiam Was dziewczyny serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3

      Ja też ją podziwiam, wytrzymała ze mną 2 godziny.

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Diana wygląda zjawiskowo! :)
    Sesję jak najbardziej można uznać za udaną.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz