Jestem na patronite!

Od 18 stycznia mam aktywne konto autora na patronite, w końcu, po kilku latach starania się :D

Co to/Jak działa/Na czym polega patronie?

Patronite, to platforma, na której można wesprzeć finansowo swoich ulubionych twórców, wysyłając co miesiąc dowoloną kwotę. Każda wpłata dochodzi na konto bankowe Autora w około 48 godzin. W zamian można otrzymać jakiś prezent: od specjalnego postu TYLKO dla Patronów, przez darmowe tapety do rzeczy wartych kilka, a nawet kilka set złotych (książki, sesje zdjęciowe, paczkę niespodziankę).

Na koncie jest 5 zakładek: wizytówka "o autorze", cele, posty, galeria zdjęć i komentarze "rozmowy z innymi patronami i Autorem".

Dlaczego założyłam tam konto? 

Chcę spełnić swoje marzenia, pomóc innym i dzielić się tym ze swoimi czytelnikami - zwiedzać miasta ze swoim psem, zostać domem tymczasowym dla zwierząt (już teraz robię zdjęcia zwierzętom do adopcji, udostępniam posty o nich, pomagam w schronisku i dokarmiam koty działkowe), zamieszkać w Warszawie i zostać domem zastępczym dla dzieci (nie chcę być w ciąży, nie chcę rodzić, chcę pomóc innym).

Chcę również poznać nowych ludzi, zaprzyjaźnić się - to jest możliwe dzięki patronite, który zbliża ludzi do siebie.

Moje dwa główne cele ustawione na patronite:

7 kwietnia 2021

To trzeci dzień przeziębienia. Miałam miesiąc przerwy od bloga, kilka dni przerwy od reszty mediów społecznościowych, prawie nie wchodziłam na laptopa. Moje samopoczucie fizyczne i psychiczne leży i kwiczy. Wiem, że samo się nie naprawi, więc przyszłam zaktualizować chociaż trochę ten post. Zrobić coś dla siebie, dla Was, dla tych którzy są mimo mojej nieobecności.

Jak zostać Patronem?

Zarejestruj się jako Patron (za pomocą mejla lub konta na facebooku).

Wejdź na stronę: https://patronite.pl/swiatgiraffrieli

I wybierz próg wsparcia (jest po prawej stronie mojego profilu).



Metody płatności na moim profilu:
Imoje "Imoje (obsługiwane przez bank ING) pozwala Patronom płacić za pomocą dowolnej karty kredytowej lub płatniczej, wydanej przez Visa lub Mastercard",
Tpay "Tpay pozwala na wysyłanie przelewów z praktycznie dowolnego banku w Polsce, a takżę za pomocą BLIK"
i PayPal.
~~~~~~~~~~~~
Dziękuje za przeczytanie tego posta, będę wdzięczna, jeśli skomentujesz i/lub udostępnisz go na swoich profilach :)

Komentarze

  1. Drodzy czytelnicy, jeśli potrzebujecie odpowiedzi na już, zapraszam do kontaktu na instagramie @swiatgiraffrieli lub do napisania wiadomości na mejla swiatgiraffrieli@gmail.com

    Widziałam wcześniej jeden komentarz, którego teraz już nie widzę. Nie pamiętam całej treści, więc odpowiem tylko na dwa pytania, które zapamiętałam:

    1. Dlaczego nie pójdę do pracy?
    Drogi anonimie, mam pracę, ale póki co bardzo słabo płatną (koronawirus robi swoje).
    Lepiej płatnej w tym mieście nie znajdę, nie mam takich znajomości (nie podlizuję się każdej napotkanej osobie i mam własne zdanie, a to już mnie wyklucza z kilku stanowisk)...
    W innym miastach też jest ciężko (mam kontakt z innymi dziewczynami), trzeba mieć albo kilka lat doświadczenia, albo jest to praca w godzinach, w których nie mam autobusów (nie zapomnijmy, że bilety miesięczne kosztują), albo praca na mniej niż cały etat/słabo płatna. Gdyby miała możliwość, już dawno bym pracowała za lepsze pieniądze.

    2. Dlaczego ktoś ma Cię "utrzymywać" skoro dodajesz 1-2 posty na miesiąc?
    Nikt nie musi mnie utrzymywać, wpłaty przez patronite są dobrowolne.
    Działam nie tylko na blogu, ale także na facebooku i instagramie. Nie muszę dodawać codziennie/bardzo często postów na blogu, wystarczy że jestem na innych stronach. Gdyby było inaczej, to nie mogłabym założyć konta na patronite - tak, sprawdzają strony, na których jesteś aktywny_a i czy masz jakąkolwiek społeczność :)

    Miłego dnia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super decyzja! Trzymam kciuki, aby się udało :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz