Sierpniowy psi haul zakupowy 2017

Zawsze chciałam kupić Sidowi milion rzeczy, niestety wielki pies to wielkie koszty ._. I dlatego mam teraz May :D
1. Najważniejszą rzeczą w psiej wyprawce jest miska, a dokładniej to dwie (na wodę i jedzenie). Tą powyżej zakupiłam w miejscowym sklepie zoologicznym, urzekł mnie ten kolor.
2. W moim domu równie ważną rzeczą, która uchroni podłogę przed brudem, jest mata/podstawka pod miski (w dniu dzisiejszym jest już trochę nagryziona).
3. I rzecz, którą zawsze chciałam kupić to niby mopik, a niby rękawica do ścierania kurzy - będzie z niej szarpak.
 4. Torbę kupiłam z myślą o dwukrotnym przewozie psa autobusem - nie widzę powodu by kupować plastikowy transporter, szczególnie, że niedługo kupię metalowy kennel.
W środku jak widać ma plastikowy karabińczyk, aby przypiąć psiaka.
5. Karma Propesko Junior z Lidla - potrzebowałam jakiejkolwiek karmy (ta ma 28%), a nie chciałam, aby jadła karmę dla dużych seniorów - niedługo kupię lepszą, przez internet.
6. Nie mam zdjęcia, ale pierwszą kupioną rzeczą była obroża Sabunol - dziś "pękła" na pół ._.

Komentarze