Sierpień 2019 - ciekawe blogi #1

Potrzebowałam tytułu, który przyciągnie ludzi i nie zdradzi szczegółów - udało się?
Trochę popiszę o głupotach, żeby odnośniki nie zawierały treści .-.

Ostatnio znalazłam ciekawą grę na telefon, niby jest łatwiutka i każdy chce w nią zagrać, ale tak naprawdę to ćwiczenie mózgu - Slices - trzeba ułożyć trójkąciki w koło.
W ostatnich krasnoludach pisałam o nowym pomyśle na wpis, no i jest. Tylko zamiast linków do stron głównych będę wrzucać linki do najciekawszych postów (według mnie oczywiście).

Pati do ludzi, Patrycja Chudolińska: 100 pomysłów na tekst na bloga - to jedyny wpis, który mi się teraz podoba, reszta dotyczy osobistych przemyśleń i porad dotyczących, np.: nauki, z którymi nie zgadzam się chociaż w 51%.

Balans, Magda Śliwerska: Jak nauczyć psa spokoju i odpoczywania w codziennym życiu? - o to powinien przeczytać każdy właściciel psa, szczególnie jeśli zwierzak jest tak reaktywny jak May lub gdy Wasze życie się zmieniło - psy kochają rutynę.

Zimno tutaj, Weronika Zimna: Siedem pierwszych prac - to jest wpis, który planuje od dłuższego czasu, ale nadal zastanawiam się czy bycie fryzjerką taty mogę zaliczyć do pierwszej pracy - myłam włosy i masowałam skórę głowy - może raz podcięłam włosy :D

Blue Kangaroo, Ania Kania: 5 pomysłów na wychodzenie z strefy komfortu - ostatnio napisałam do kolegi, którego nie widziałam od trzech lat (czyli od skończenia liceum), a jeśli chodzi o wychodzenie bez stanika - praktykuje od dłuższego czasu. Po pierwsze nikt nie widzi różnicy, po drugie jest chłodniej.

Coś mało tego, ale ostatnio nie trafiłam na żadne interesujące blogi. Może kiedyś dodam drugi taki post.

Miłego dnia ;)

Komentarze

  1. Jedynie pierwszy blog, bodajże post mi się spodobał reszta taka sobie. Ja mam kilka swoich ulubionych blogów których się trzymam i co jakiś czas znajduje nowe. jednak jest to trudne.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie takie trudne :P Chyba że ktoś jest wybredny.
      Wystarczy wejść na facebooka, tam jest milion grup dot. blogów albo czegokolwiek gdzie można znaleźć chociaż jeden wątek z reklamą bloggerów ;)
      Pozdrawiam również, Gabi

      Usuń

Prześlij komentarz