10 rzeczy, które zrobię do końca 2020

13 października

Dzień Dobry :)

9 czerwca postanowiłam zrobić przerwę. Po dwóch miesiącach, 9 sierpnia dodałam post o moim powrocie do pisania, wtedy naprawdę myślałam, że wróciłam na dłużej. Kolejny post miałam dodać w pierwszym tygodniu września, dotyczący 1 września - rozpoczęłam wtedy staż fotografa w Miejskim Domu Kultury w Ornecie, codziennie zaczynam pracę o 7:30 i chyba właśnie to ograniczyło moje pisanie na laptopie - mam 2 posty na kartkach.

Jest 13 października, właśnie słucham Influencers LIVE Wrocław - Blog / Treści. Dzięki temu nagraniu (@dogfluencepolska wszędzie o tym pisze), pomyślałam aby wrócić do wpisów. Zaczynam od najłatwiejszego: 10 rzeczy, które zrobię w danym miesiącu, lub kilku.

1. Przeczytam Obrzydliwą Anatomię - dostałam tę książkę w grudniu 2019 roku i jakoś mi nie idzie.

2. Zrobię ognisko.

3. Zrobię zdjęcia gwiazd. 

4. Wypiję gorącą herbatę z miodem i imbirem - i/lub - magiczny napój od Dominiki (woda, mielony len, pyłek pszczeli i miód) - zamiast magicznego napoju Dominiki, wypiłam magiczny napój mojej mamy, czyli ciepłe mleko, czosnek i miód :D

5. Kupię dwie kurtki, jedną przeciwdeszczową, a drugą zimową. 
Edit 25 październik: Mam kurtkę nieprzemakalną z biedronki firmy Seven For 7
Edit 5 listopad: Kupiłam ŻÓŁTĄ kurtkę zimową w Housie.

6. Zrobię 10 km z psem podczas jednego spaceru - nie wiem czy się liczy, ale 11 listopada pojechałam z May na przejażdżkę, 8,6 km siedziała w plecaku, a 3,3 km biegła, truchtała i chodziła przy rowerze :D Siedzenie w plecaku zmęczyło ją bardziej niż bieganie.
7. Poprawię swój angielski - do poziomu drugiego w duolingo, nauczę się hiszpańskiego i norweskiego- cały poziom pierwszy w duolingo - boże jak tego jest dużo.

8. Pójdę z May do weterynarza na badania przed kastracją, no i ją wykastruje. 
Edit: Badania krwi dobre, 26 października o 12 Meja była na operacji - okazało się, że miała już początki ropomacicza.

9. Kupię okulary - teraźniejsze mają około 6 lat i są bardzo porysowane - marzą mi się okrągłe, takie jak miał Harry Potter 😊

10. Kupię buty do wychodzenia z psem, czyli trekkingowe lub wojskowe - muszą być nieprzemakalne.
Edit 9 listopad: Buty zamówione, wybrałam wojskowe Zephyr 2007, rozmiar 42 😲 Będą w czwartek.

A ty, jakie masz plany? Masz podobny post na swojej stronie? Jeśli tak, podaj link w komentarzu :)

Komentarze