10 rzeczy, które zrobię w sierpniu 2021

Dzień Dobry
Dziś mam dla Was dwa tematy w jednym poście: 10 rzeczy, które zrobię w sierpniu i kwietniowa sesja May 2021
Ten post jest połączeniem teraźniejszych zachcianek z 30 rzeczy do zrobienia przed 30 (minął rok, a ja zrobiłam może dwie rzeczy tylko). Postanowiłam wrócić do zapisywania małych celów na blogu - robię je wtedy chętniej, niż gdy mam je w na papierze albo w głowie. 

Pierwszą rzeczą, najłatwiejszą do zrobienia będzie pofarbowanie włosów na nienaturalny kolor: fiolet, róż, błękit, czerwień, a może zieleń.
Drugą rzeczą będzie dwudniowa podróż rowerem, z May w plecaku i nocowanie pod namiotem. Chciałabym zabrać kogoś jeszcze, ale jak to wyjdzie, nie mam pojęcia.
Trzecią rzeczą jest zasadzenie kasztanowca, najlepiej zrobić to jesienią lub wiosną, a jak wiadomo sierpień, to taka mała jesień. Będzie stać na słońcu lub półcieniu.
Czwartą rzeczą jest (kolejne) pozbycie się rzeczy, których już nie używam. Dwie książki poszły na koci bazarek - myślę, że na kolejnej edycji pojawią się kolejne (6) i majtki na cieczkę dla psa. Na pewno mam koszulkę na długi rękaw z cekinową myszką miki i kilka par spodenek, z których wyrosłam. Nie wiem, czy chcę to sprzedać, czy wolę oddać.
Piąta rzecz, to wykupienie webinarów o psach - chcę być w przyszłości domem tymczasowym dla psów/behawiorystą/trenerem, więc czas zacząć się szkolić. Myślałam o psie reaktywnym od @dogedu lub o psie ze schroniska od @psiedszkole_wojtkowszkolenia
Szósta rzecz, myślałam o tym by pojechać na weekend do Warszawy, ale moja wypłata starczy mi na podróż do Olsztyna, z psem oczywiście (na tak zwany socjal, co by nie zapomniała, jak to jest żyć w wielkim mieście).
Siódmą rzeczą jest pójście na działkę (mogę przy okazji popracować), ale główną przyczyną mojego pojawienia się będzie jedzenie. Wiem, że są ogórki, pomidory i czerwone porzeczki, aaa zapomniałabym o ulubionym owocu Majki - jabłka.
Ósma rzecz, wyjście z przyjaciółkami, bez dzieci, żeby mogły odpocząć. Oferuję im nawet działkę i grilla/ognisko, a nawet basen, ale jak to wyjdzie, nie wiem.
Dziewiątą rzeczą, jest nauka do testów na prawo jazdy. Korzystam ze strony teoria.pl i wiem, że stopień znajomości wszystkich pytań wynosi 24,7%.

Najwięcej, bo 91,9% mam z "
Spostrzeganie, ocena sytuacji i podejmowanie decyzji, szczególnie w zakresie czasu reakcji oraz zmian w zachowaniu za kierownicą, spowodowanych wpływem alkoholu, leków i produktów leczniczych, stanem świadomości i zmęczeniem"

Na drugim miejscu są "Akcje ratunkowe" z 69,6%

Na trzecim "Znaki informacyjne, kierunku i miejscowości, uzupełniające" z 50,7%
Dziesiąta rzecz, znowu chcę zacząć jeździć rowerem, robić nawet 5 km dziennie w 25 minut. W weekend 15-30 km z rodziną, zależy ile damy radę :D

Już zaplanował_ś ten miesiąc czy będziesz robić wszystko spontanicznie?

Które zdjęcie wyszło najlepiej Twoim zdaniem?

Zastanawiam się, dlaczego sesje fotograficzne mają tak mało wyświetleń na blogu.
Jeśli to nie jest to, co chcecie tutaj widzieć, to jakie tematy Was interesują?
Czy może chodzi o to, że nie chcecie zdjęć ludzi lub May?
Jeśli tak jest, to mam jeszcze rośliny z działki i koty do adopcji :D

Komentarze

  1. Ciekawa lista rzeczy do zrobienia, mam nadzieję, że uda się wszystko wykonać z tej listy. :) Moim zdaniem wszystkie zdjęcia są dobre. Przyznam, że masz ładnego psiaka :)

    Pozdrawiam
    Piotrek (Muzyka na Kółkach)
    www.muzykanakolkach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że udało Ci się wypełnić większość rzeczy z listy tak jak chciałaś :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz