30 rzeczy do zrobienia przed 30

Photo by Aleksander Vlad on Unsplash
Myślałam, aby stworzyć listę 100 rzeczy do zrobienia przed śmiercią (bucket list), ale trudno mi było wymyślić połowę poniższych punktów...

Stworzyłam ten post o 3 lata za późno, mam tylko 7 lat na zrobienie tych rzeczy zamiast 10. Większość postanowień to moje ostatnie widzimisię, a niektóre naprawdę przydadzą mi się w życiu.

Przedstawiam Wam moją listę rzeczy do zrobienia przed trzydziestką:

  1. Oddać krew - jeśli mogę.
  2. Mieć kartę dawcy narządów (jestem aktywnym dawcą szpiku).
  3. Rozciągać się i zrobić w końcu szpagat.
  4. Pojechać z mamą do rodziny w Poznaniu i w okolice Krakowa.
  5. Pojechać za granicę, ale nie do Holandii, ani Niemiec.
  6. Pojechać do Czarnobyla.
  7. Pojechać stopem, nawet 50 km, ale po prostu pojechać, sama z psem.
  8. Zrobić dwudniową wyprawę rowerową, też z psem.
  9. A przy okazji spędzić noc pod namiotem.
  10. Zacząć i ukończyć studia (tu będzie oddzielny post z kierunkami, które mi się podobają).
  11. Zarabiać zdalnie (blog/instagram).
  12. Zrobić własne portfolio (fotoksiążka i strona).
  13. Iii zarobić 5000 złotych na zdjęciach, jak już ukończę kurs i staż fotografa.
  14. Zrobić sobie przynajmniej jeden tatuaż - gwiazdozbiór panny/lwa, małą żabkę lub trzy głowy moich dotychczasowych zwierzaków, w kolejności od pierwszego zwierzaka (królik i dwa psy).
  15. Znaleźć idealny szablon dla mojego bloga (wix pomożesz mi?).
  16. Zrobić prawo jazdy kategorii B.
  17. Ściąć włosy na krótko, ale nie na kilkumilimetrowego jeża.
  18. Pofarbować włosy na nienaturalny kolor: niebieski, czerwony, tęczowy.
  19. Docierać blogiem do 1 tysiąca użytkowników miesięcznie - póki co osiągam około 500 wyświetleń.
  20. Kupić mieszkanie albo wynająć m1, ewentualnie m2, jeśli będzie mnie stać.
  21. Zasadzić drzewo, kasztanowca. Kiedyś to zrobiłam w publicznym miejscu, najpierw przejechali po nim wojskowym samochodem, a później ścięli razem z wysoką trawą.
  22. Pójść na profesjonalne zrobienie brwi i nauczyć się samej to robić.
  23. Przeczytać 40 książek.
  24. Nauczyć się strzyc May.
  25. Nauczyć się pływać.
  26. Nauczyć się jeździć crossem i chociaż trzy raz wziąć udział w zawodach.
  27. Przez tydzień nie wchodzić na social media - chociaż na początek mogę spróbować jeden dzień.
  28. Zaprojektować i wydrukować/kupić fotoksiążkę, z najważniejszymi wydarzeniami w moim życiu.
  29. Przelecieć się helikopterem, jako pasażer, a może... zrobić kurs pilotażu.
  30. Zobaczyć Studio Warner Bros w Londynie (The Making of Harry Potter).

Posiadacie własną listę, a może spodobała Wam się czyjaś? Wrzućcie link w komentarzu ;)
Jeśli spodobał Wam się któryś z punktów, będzie mi miło, jeśli dacie znać.

Komentarze

  1. Większość z tej listy mam już za sobą : P Przed 30 chciałabym urodzić 1 dziecko, zrobić sobie ładne zdjęcia na tropikalnych wakacjach i to wszystko : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lista, trzymam kciuki żeby udało się ją zrealizować! Podzielam punkt 1- też chciałabym oddać krew :)

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 52 lata i sporo z tej listy za sobą (bez krwi, bo nie ważę 50 km i jestem z grupy ryzyka białaczki, ale za to oddaję włosy fundacji rak & roll. A jeśli chodzi o listę, to stworzyłam inną: alfabet pięćdziesięciolatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo właśnie, też mam w planach oddanie włosów, a co do listy, wpadnę zobaczyć ;)

      Usuń
  4. Ooo, w takim razie powodzenia w realizowaniu punktów z listy!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bucket list! Przyznam, że z chęcią skorzystam z niektórych z wymienionych wyżej punktów - może niekoniecznie farbowanie włosów na nienaturalny kolor, aczkolwiek kurs pilotażu helikopterem brzmi fantastycznie!
    Zapraszam również do mnie: https://mchodasiewicz.blogspot.com/
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dlaczego przed trzydziestką? :-D
    Poza tym, świetna lista i świetny pomysł. Tera tylko sukcesywnie realizować każdy z celów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię okrągłe liczby, a do 30 jest mi najbliżej :D

      Usuń
  7. 52 year-old Software Engineer I Jedidiah Babonau, hailing from Frontier enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Bronco. mozesz sprobowac tego

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz