50 faktów o mnie

Photo by Mel on Unsplash

Na moim blogu powstało łącznie już 160 postów, od 18 kwietnia 2012 roku.
Pierwszy wpis z faktami/ciekawostkami o mnie powstał 17 marca 2016 - myślę, że uaktualnienie informacji po 4 latach to dobry pomysł.


1. Nazywam się Gabriela Joanna Buś.
2. Mam 186 cm wzrostu.
3. Ważę około 61 kg - to nadal niedowaga - mam szybki metabolizm.
4. Bardzo rzadko popełniam błędy ortograficzne, nie cierpię, gdy rażą mnie w oczy (poprawiam je u innych).
5. Rzuciłam studia po roku i dziekance, zwierzęta w rekreacji, edukacji i terapii.
6. Jestem introwertykiem, kinestetykiem i trochę wzrokowcem.
7. Mam alergię na kurz, koty, pyłki, kokosa.
8. Uwielbiam długie wyprawy po lasach, polach i innych chaszczach, byleby mieć latarkę na noc.
9. Uwielbiam lato, temperatury +20⁰C.
10. Byłam w dwóch związkach: jeden 3-dniowy i jeden 2-miesięczny.
11. Pieczenie i gotowanie wychodzi mi tylko za pierwszym razem, chociaż w 2020 jeszcze nic mi nie wyszło.
12. Lubię jasne piwo i owocowe wino Carlo Rossi.
13. W moim domu są dwa psy: 13-letni Sid (miks goldena z labradorem) i 3-letnia May (miks yorka).
14. Nie lubię kilkugodzinnych zakupów, chodzenia bez celu i/lub pieniędzy.
15. Zaczęłam czytać w wieku 5 lat.
16. Nigdy nie leciałam samolotem i nie mam prawa jazdy.
17.  W podstawówce uwielbiałam Justina Biebera, a w gimnazjum One Direction.
18. Od 10 stycznia, tego roku, zrobiłam 165 km.
19. Dołączyłam do snapchat'a 22 stycznia 2015: giraffriela.
20. Kiedyś chciałam urodzić piątkę dzieci, później chciałam zostać domem zastępczym dla 5 dzieci, teraz nie chcę mieć dzieci :D
21. Mam niskie ciśnienie, zimne kończyny i chore serce.
22. Nie potrafię pływać, mam uczulenie na chlor, a wejście do jeziora kończy się chorym pęcherzem.
23. Urodziłam się 15 września 1997 roku.
24. Trzęsę się, gdy jestem głodna. Czasem pomaga mi szklanka wody z 5-6 łyżeczkami cukru.
25. Nie pamiętam powodu, ale w tamtym roku wzięłam pożyczkę na 1000 zł, rodzice pomogli mi spłacić dług :|
26. Wierzę w reinkarnację i to, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu.
27. Nigdy niczego sobie nie złamałam.
28. Potrafię grać "Panie Janie" na pianinie :D
29. Czasem nie rozpoznaję twarzy znajomych.
30. Od 30 lipca 2018 mieszkam w Ornecie.
31. Śpiewam i tańczę tylko po alkoholu.
32. Wolę psy średniej wielkości typu Staffordshire Bull Terrier, chociaż podobają mi się Jack Russell Terriery i Dogi Argentyńskie.
33. Od zawsze stresuję się rozmowami z obcymi ludźmi, nawet jeśli jest ich tylko kilku.
34. Najważniejsze rzeczy lubię mieć zaplanowane (lekarz, praca), jednak większość rzeczy robię spontanicznie (zakupy, spotkania), nigdy nie wiem, czy coś mi nie przeszkodzi.
35. Po śmierci siostry wpadłam w dwa różne nałogi (poważniejszy dotyczył alkoholu), na szczęście już z nich wyszłam.
36. Pod koniec poprzedniego i na początku tego roku zakończyłam kilka toksycznych znajomości.
37. Cierpię na migrenę wraz z aurą oczną (genetyczne).
38. Bardzo rzadko mam podzielną uwagę, mam słabą pamięć, więc jeśli mam Ci coś kupić, napisz mi listę ;)
39. Od prawie dwóch lat nie noszę stanika (wyjątkiem jest niska temperatura i spotkanie w bardzo ważnej sprawie/z rodzicami drugiej osoby).
40. Urodziłam się w Gołdapi, tak to nadal Polska, a dokładniej Mazury.
41. Jestem głównie prawostronna, jednak niektóre rzeczy łatwiej mi robić lewą ręką, czego niestety nadal nie rozumieją inni ludzie.
42. Jestem podobna do Okiem Fizjoterapeutki, nienawidzę pytania "czemu nic nie mówisz", które dość często słyszę w towarzystwie, rozmawiającym głównie na tematy, o których nie mam zielonego pojęcia.
43. Nie lubię czytać jednej książki kilka razy, nieważne jak dobra by nie była (Hobbit, Harry Potter).
44. Lubię zmywać podłogi i nienawidzę prasować. 
45. Nienawidzę rozmawiać przez telefon/internet.
46. Jestem mieszańcem dwóch typów osobowości BMTI (Myers-Briggs Type Indicator), a dokładniej INFP z INFJ :)
47. Mam dość purée i zwykłych ziemniaków- chociaż ostatnio byłam tak głodna, że zjadłam dwa z ogniska. 
48. Z dyni lubię tylko suszone pestki i ozdoby.
49. Wzruszam się na filmach, np.: od Reżysera Życia.
50. Mój ulubiony kolor to zielony wymieszany z żółtym, taka soczysta gruszka.

Czego się nie spodziewaliście, a co mamy wspólnego? Dajcie znać w komentarzach :)

Komentarze

  1. W zasadzie podobne jesteśmy w pieczeniu 😂 Tu anegdota, gdy kiedyś chciałam upiec tacie ciasto na urodziny, przysnelam. Spalilo się. 😂 też należę do rozkojarzonych i pasujemy do siebie w alergiach, bo Ty jesteś uczulona na kokos, a ja na ananasa, którego i tak nie trawie. 😂 Długimi związkami też pochwalić się nie mogę pomimo 25 roku życia. Zatem witaj bratnia duszo. 💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niczego nie spaliłam, z jedzenia, ale za to czajnik podczas gotowania wody :D
      Dziękuje za komentarz :)

      Usuń
  2. Oo też mam dość ziemniaków!, również nie lubię czytać książek po raz drugi. Ja też robie wiele rzeczy lewą rekom - po prostu mi tak łatwiej. One Direction wymiata, też ich zawsze lubiłam za ich czasów jeszcze.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim domu są też dwa psy ���� mam niskie ciśnienie i zimne kończyny -taki typ �� nie lubię czytać książki drugi raz , trzęse się jak mój żołądek odczuwa głód, mam alergię na kurz, pyłki i koty �� miałam dwa związki z czego jeden trwał tydzień a drugi juz 17lat �� , uwielbiam chodzic po lasach I również urodziłam się we wrześniu ��i oczywiście wszystkie ważne sprawy muszę mieć zaplanowane reszta jak zawsze to spontan. ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe fakty! Widać kochana, że jesteś barwną osobą :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz