6 rzeczy, które chcę zrobić jesienią 2019

Dzień Dobry/Wieczór
Przyszedł wrzesień, a za 5 dni będzie kalendarzowa jesień - to dobry moment by zrobić listę tego co mogę zrobić do 21 grudnia (a może by tak zaokrąglić to do końca roku). Muszę umilić jakoś drugą najgorszą porę roku... Jeszcze nie dorosłam do lubienia deszczu i zimnego wiatru.

Mam dziwne wrażenie, że takie posty były popularne, ale kilka lat temu.

START
1. Urządzić swoje urodziny dla co najmniej pięciu osób.

Urodziny miałam 15 września (no dobra to jeszcze lato) i w sumie zjedliśmy obiad i ciacho z rodziną (10 osób), póżniej jeździłam z siostrą i jej chłopakiem, a na koniec dnia z trzema kolegami - mało wypiłam, wszystko pamiętam, urodziny miałam nawet udane.

A i 13 na 14 września byłam na ognisku, tam byłam mądra i prawie nic nie wypiłam, a dodatkowo wzięłam May jako osobę towarzyszącą :D
2. Powrócić do aktywności fizycznej - na początek spacery z psem, a później kto wie, może wróci piękna pogoda (od wczoraj ciągle pada) i wyjdę na rower (ach... gdybym znalazła starego czarnego górala, który został skradziony (jedyne zdjęcie jakie posiadam jest poruszone, w samochodzie)).
3. Spróbować nowy smak herbaty, a najlepiej dziesięć - kto nie lubi usiąść wieczorem z kubkiem gorącego napoju, a do tego 2-3 łyżeczki miodu.

4. Znaleźć w końcu pracę - rok przerwy to za dużo, a i własne oszczędności przydadzą się na zimę i tak, codziennie przeglądam olx i pup, ale nie ma nic ciekawego, a jeśli jest to już nieaktualne lub dla mężczyzn albo mam chorobę lokomocyjną (hostessa w autobusie do Warszawy).

5. Czytać w miarę regularnie, nie ważne czy są to książki Kinga, e-booki mądrych ludzi z instagrama/bloga czy tylko newslettery Outriders Brief.


Wyświetl ten post na Instagramie.

⚫️ Outriders Brief ⚫️ Dzisiaj w Waszych skrzynkach mailowych znajdziecie notki, które poruszą zagadnienia takie jak: 🖋️Dlaczego pożary w #Amazonia i #Afryka to różne kwestie 🖋️Głód w Afryce teraz, głód na świecie wkrótce 🖋️Połączenie genetyki i środowiska wpływa na to, czy jesteśmy homoseksualni czy nie 🖋️Łamanie #prawaczłowieka w Azji, #humanrights 🖋️Klimatyzacja a #efektcieplarniany 🖋️#AI w służbie przestępców 🖋️Prawie 4️⃣ mln cywilów w ogniu krzyżowym w #Syria 🖋️Przełomowa terapia białaczki limfoblastycznej https://outride.rs/pl/brief ⚫️ W naszych materiałach odwołujemy się do tekstów @nytimes, @bbc, @aljazeeraenglish, @the.independent, @newsweek, @qz, @bloomberg, @reuters, @guardian ⚫️ #journalism #africa #amazonia #newsletter #draw #drawing #art #environment #global #climatechange #climatecrisis
Post udostępniony przez Outriders (@outrid3rs)
6. Zrobić jesienną sesję psa lub człowieka (dziękuje Magdo Gitler) - no aparat mam, poćwiczyć w końcu trzeba, a i fanpage jest cicho od dłuższego czasu (w tamtym roku zrobiłam trzy sesje: przyjaciółka, przyjaciółka z dzieckiem i siostry cioteczne + chłopak jednej z nich).
A i jedno zdjęcie psa:

A Wy jakie macie postanowienia, a może macie takie listy u siebie? Dajcie znać w komentarzach ;)

Komentarze

  1. Moim postanowieniem na jesień jest czytać jeszcze więcej książek i regularnie oglądać filmy ;) Upiec dyniowe babeczki i zrobić sesję zdjęciową z kolorowymi liśćmi :)
    Tobie życzę powodzenia w Twoich postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu dynia panowała w wakacje, aż wszystkim się przejadła :|
      Wzajemnie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz