Sierpniowe krasnale 2019

Dobry Wieczór
Jak Wam minął sierpień? 
Ja zaczęłam przeżywać żałobę w nowy sposób: dużo mówię o Julce i wstawiam jej zdjęcia (ale te, na których dość dobrze wyszła - nie chcę by nawiedzała mnie w nocy). Niestety nie każdy ma tak dobrą psychikę jak ja, moja koleżanka nie chce zbytnio patrzeć na te zdjęcia, a moja siostra wciąż mówi o tym, że jej nie było gdy to się stało :(
Przez tydzień opiekowałam się kocią rodziną, królikiem, chomikiem i myszoskoczkiem, a do tego dwoma swoimi psami (May miała cieczkę przez pierwsze dwa, może dwa i pół tygodnia)- za dużo zwierząt jak na mnie, szczególnie że nie znam się na ostatnim gryzoniu i nie mogłam zrobić własnych kojcy dla nich (to nie moje mieszkanie).
12 sierpnia poszłam odebrałać wynik cytologii - wszystko dobrze.

To może przestanę zanudzać i przejdę do właściwego rozwinięcia - postanowiłam do każdego czytanego blogera dawać po jednym poście (no ew po dwa), najciekawszym - najgorsze jest to, że prawie niczego nie czytałam przez sierpień (ale ja to nadrobię, kiedyś).

Aniamaluje: 

Gdy masz 156 miliardów, ale twoi pracownicy nie mogą swobodnie siku [TYGODNIK]
Wstydzisz się za rodziców?
Riennahera: 

Wózek Babyzen Yoyo – recenzja nieco felietonowa
Dobre i miłe konta na instagramie #3
Dobre Zielsko: 
Budyń jaglany z czekoladą, orzechami i daktylami
Psi Kawałek Nieba: 
"Słuchając psa" - książka o psich emocjach (to wrzesień, mój błąd)
Moc przywołania dzięki lince treningowej
Koza Domowa: 
O najprzyjemniejszym uczuciu nie bycia na bieżąco
My Heart Chakra: 
Wychodzenie ze skorupki - o budowaniu pewności siebie u psa
Pati do Ludzi: 
Wyprawka szkolna w duchu minimalizmu i zero waste? Da się!
Blue Kangaroo: 
Zakup mieszkania na studiach – czy to możliwe?

Instagramy (zapisałam trzy posty na grupie KFS i nadal tego nie przeglądnęłam, ale poszukałam ciekawych zdjęć z #kobiecafotoszkoła)


KONKURS
Muzyki nie wstawię, bo to same disco polo, wiecie "Mama ostrzegała", "Taka Dama" i "Ona by tak chciała" - każdy to zna przecież (a jeśli nie, to macie szczęście).

Czas na wspominki, równo 3 lata temu zajmowałam się tą piekną kulką :D

A I JESZCZE JEDNO od Outriders Brief:
"Chcemy stworzyć multimedialny reportaż i pomóc zrozumieć Ci – merytorycznie i bez emocji – co dzieje się za kulisami pożarów oraz jak wygląda sytuacja m.in. w Amazonii. Mamy część środków, ale niewystarczająco, więc potrzebujemy Twojego wsparcia. Na Facebooku trwa nasza zbiórka. Dziękujemy za każdą pomoc!"

Komentarze