Majowa wishlista 2020

Wishlista, czyli zakupowa lista życzeń na maj, a nawet i na cały ciepły okres.

Już kiedyś tworzyłam podobne posty:
- 24 maja 2015 Do końca roku...;
- 15 listopada 2019 List do Świętego Mikołaja 2019.

Prawdopodobnie nie uda mi się utrzymać tego jako co miesięcznej lub co sezonowej serii, ale czemu by nie spróbować :D

Pierwszą i najważniejszą rzeczą, którą chcę kupić, są buty, sportowe. Znalazłam już wymarzone, na niskiej podeszwie, ale tymczasowo brakuje mojego rozmiaru.
https://born2be.pl/czarno-biale-buty-sportowe-meteor-blade
Jeśli do 4 maja nie wróci but dla wielkiej stopy, to wybiorę czarno-żółte, ze strony renee (wraz z kodami promocyjnymi kosztują TYLKO 55,99 zł + darmowa przesyłka pocztowa). 

No i 04/05 kupiłam bananowe buty :D
07/05 buty doszły, 08/05 przymierzyłam je i okazały się za małe, o 1 cm...
Dlatego zwrócę je i kupię powyższe z born2be ;) lub znajdę coś na mieście
https://www.renee.pl/zolto-czarne-buty-sportowe-amavia

Drugą, również ważną rzeczą, jest kurtka, nieprzemakalna. Na mieście widziałam same pikowane, ale na stronie decathlonu znalazłam, chyba, fajną, za 59,99 zł. Może znacie inne strony z tanimi przeciwdeszczowymi kurtkami?
https://www.decathlon.pl/kurtka-nh100-raincut-granatowa-id_8492219.html

Planowałam kupić May ring (tenslon) z pepco (około 6 zł z 30% promocji) i  szampon dla yorka (16 zł) - ostatnio nam się skończył, nawet stary niebieski szampon Sida, do białej sierści - 
 06/05 kupiłam różowy ring (tylko on jeden został) i wybrałam płyn Comfy dla psa z długą sierścią.
May na głowie ma różowy ring z pepco.


Czy ty też masz taki dziwny/zmieniony wygląd bloggera?

Komentarze