Moje aplikacje na telefonie

Zaczynamy trzeci tydzień - ten będzie luźniejszy
Kolejny gadżet usunięty, jeśli ktoś nie pamięta to w rozwijanej części bloga miałam zdjęcie wysyłające do instagrama, a jako że mam więcej aplikacji (cztery foldery) pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie udostępnienie ich w jednym poście. Jednak opiszę tylko te, których używam najczęściej, reszta to: Play24, Lecton (słucham Outriders), mBank (nie zarabiam, usunęłam kartę (7 zł za miesiąc, mimo że wcześniej było darmowe), ostatnio używałam do zalogowania się w profilu zaufanym), WowApp (mam już 9,73 wowów, a 100 wowów to 1$ .-. dobrze, że można zarabiać grając (chociaż te gry tyłka nie urywają)), PetPit - przestrzeń dla Ciebie i Twojego zwierzaka (dobre, jeśli mieszkasz w/przy większym mieście, a nie jak ja, 50 km do Olsztyna/Elbląga) i wszystkie inne, które już były zainstalowane.


Aplikacje, których opisywać nie trzebaFacebook + messenger: Świat Giraffrieli
Snapchat: giraffriela
Instagram: swiat_giraffrieli
Gry, w które dość często gram, są dwie podstawowe i dwie, które zmieniam co kilka dni .-.Pocket Mine
Życie, czyli w sumie coś co jest fajne, ale nie są to rzeczy niezbędneMoja woda (nie widzę tego w sklepie google): byłoby super gdyby więcej napoi było darmowych (np.: piwo, wino, drink), a tak mam wybór tylko wody, kawy i herbaty - dodatkowo mogę sprawdzić ile ml/l wypiłam kilka dni wcześniej, ale nie mogę niczego dodać
Tinder: nie znalazłam miłości, ani napalonych panów, na których każda narzeka - mam jednego, dwóch znajomych, z którymi piszę od dłuższego czasu
Snapseed: to tutaj przerabiam większość zdjęć, szczególnie tych, które chcę wstawić na instagrama - nadal nie rozgryzłam wszystkicj opcji
Odebrać telefon? - tą aplikację polecam wszystkim, wiem czy obcy numer jest neutralny (osoba prywatna), średni (zapisany numer obsługi klienta) czy groźny (typu nękanie)
Runastic Sleep Better - lubię śledzić tryb swojego snu i budziki, które budzą w odpowiednim momencie (jeśli ustawię na 9:30, aplikacja zaczyna śledzić mój sen od 9:00)

Macie którąś z tych aplikacji? A może polecacie inną?
Ciekawostki Outriders: Nowa klasa leków przeciwnowotworowych została zatwierdzona w Europie. Larotrectinib działa bez względu na to, w którym miejscu organizmu pojawia się nowotwór oraz jakiego jest rodzaju – skupia się na specyficznej genetycznej nieprawidłowości w samym nowotworze. Dzięki takim lekom jak Larotrectinib będzie można odejść od leczenia poszczególnych rodzajów raka na rzecz medycyny precyzyjnej, która wykorzystuje genetykę konkretnego guza.
W pierwszych godzinach konfliktu nuklearnego między Rosją a USA/NATO zginie 34 mln ludzi, a 57 mln zostanie rannych, nie licząc ofiar opadu radioaktywnego oraz innych chorób długotrwałych, wynika z symulacji przeprowadzonej na Uniwersytecie w Princeton. Według niej pierwszy atak nuklearny Rosjan, miałby miejsce w okolicach Wrocławia. 

Komentarze