3 najpopularniejsze posty na moim blogu

Kolejny post wita!
Usunęłam gadżet z rozwijanej listy, więc przypominam o Waszych ulubionych postach w oddzielnym poście ;) Jak widać krasnale królują od kilku lat, i psy, które zniknęły wraz z chorobą Sida i moją przeprowadzką do Ornety.

Naprawdę nie rozumiem co ludzie w tym widzieli, przecież obrazy są niedopasowane, tekst ucieka po bokach, ma różne wielkości i kolory. Nie wiem jakim cudem mają po tyle wyświetleń, skoro tegoroczne mają tylko 98, 78, 68, a wydaje mi się, że są lepiej zaplanowane i zrobione.

1. Czerwcowe krasnoludki 2016 roku - liczba wyświetleń 1068
Pokazuję playlistę GrabaGra na spotify, daję milion linków do postów i chwalę się zdaną maturą.
2. 5 ras psów nie dla mnie 2017 - liczba wyświetleń 631
"Z góry przepraszam za dwudniowe opóźnienie, ale miałam problem z ustaleniem wielkości liter, a dodatkowo wczoraj od razu po zajęciach postanowiłam wrócić do Gołdapi, więc nawet nie mogłam tu zaglądnąć. A teraz zapraszam Was na niemiły post, czyli 5 psów, których nigdy nie wybiorę, głównie z powodu wyglądu (nawet jeśli charakter mają super)".

3. Brit Premium Sport 2016 - liczba wyświetleń 468
"Na tę karmę zdecydowałam się z trzech powodów:
- po Fitmin Dog for Life Adult All Breeds pies miał żółtą, rzadką kupę;
- ma 45% kurczaka w sobie/30% białka;
- zaczynamy być aktywni (więc specjalna karma nam się przyda)"

Widzieliście którykolwiek post wcześniej? Jest u Was takie top 3, może chcecie napisać? Rzućcie linkiem.
Ma ktoś pomysł na post dla mnie, może Q&A - dajcie znać w komentarzach.
Ah i ciekawostki Outriders: "W szkołach w Anglii i Szkocji nastolatki z krajów Europy Wschodniej są prześladowane przez brytyjskich rówieśników. Zjawisko to nasiliło się po podjęciu przez Wielką Brytanię decyzji o wystąpieniu z Unii Europejskiej. Prześladowani uczniowie narzekają, że nauczyciele nie potrafią ich chronić, a czasem sami uczestniczą w poniżaniu podopiecznych. W badaniu brało udział ponad 1000 uczniów szkół średnich w Anglii i Szkocji, pochodzących z Europy Wschodniej. Ponad trzy czwarte z nich doświadczyło rasizmu, ksenofobii i zastraszania.
W Stanach Zjednoczonych 10 tys. osób kończy codziennie 65 lat. 
Według wyników najnowszych badań można odwrócić proces starzenia. Wolontariusze, którzy przez rok otrzymywali koktajl leków (hormon wzrostu i dwa leki na cukrzycę), stawali się coraz młodsi (średnio o 2,5 roku w stosunku do wieku biologicznego). Badacze przyznają, że spodziewali się spowolnienia upływu czasu, ale nie odwrócenia jego biegu. Podkreślają również, że grupa uczestników badania była nieliczna (dziewięciu mężczyzn w wieku 51-65 lat) oraz brakowało grupy kontrolnej".

Komentarze