Październik 2019 - ciekawe blogi #3

Niedzielo handlowa, czy to ty?
20:50|05.10 - tego dnia zaczęłam pisać ten post.
Tyle czasu jestem na grupie Uwolnij słowa! - copywriting, marketing, social media, blog i dopiero teraz dowiedziałam się o istnieniu tego bloga Messy Head - Żyj kreatywnie, Gogi.

Dłuższy czas już obserwuje Marlene na instagramie, ale dziś pierwszy raz weszłam na jej bloga, Zielona Lenka: "
Może w ramach prezentu urodzinowego udostępnisz info u siebie o tym, że jest taka jedna skromna Zielona, która uczy się aktualnie macierzyństwa ale dzieli się wiedzą z zakresu finansów, konkursów, testowania produktów oraz opowiada o swoich podróżach?".


Zamiast oceniać matkę, która krzyczy na dziecko możesz zrobić coś gorszego - Elwira ma blog typowo lifestylowy, są rady i polecenia, ostatnie posty dotyczą głównie dzieci (a ja idę na sam początek zobaczyć co ma jeszcze ciekawego (to już 12 strona)).

E-klerki, Klara (ma też fanpage i instagrama) pisze o ważnych rzeczach, o swoim życiu (złe przeżycia, psycholog, teraźniejszy związek).


Andrzej Tucholski - tego Pana znalazłam szukając sposobów na wczesne wstawanie, spodobał mi się wygląd bloga. Później przeczytałam Czy wszyscy musimy ogarniać? i spodobał mi się dystans do samego siebie, tylko za często reklamuje swój kurs na sprzedaż.

Moja nowiutka tapeta na blokadę telefonu.
Kamila Frontino - to chyba znalazłam na grupie uwolnij słowa. Podoba mi się wygląda bloga i wpisy dotyczące psychologii.

A jak już wspomniałam o psychologii to kocham psychozapiski, tu jest wszystko czego ostatnio potrzebuję. Blog trochę przeterminowany, ale Pani Justyna ma też fanpage.


Kocham ten tekst Daj spokój. Jakie ty możesz mieć problemy? Marta prowadzi blog o życiu (dorastanie i zmienianie siebie) i wydaje mi się, że na każdym zdjęciu jest uśmiechnięta :o I jest podobna do Sam z iCarly.


Agnieszka Maciąg, znaleziona na internecie, pisze o zdrowym życiu, naturalnych antybiotykach i skutkach ssania oleju ;)

Weronika Spodar i kolejna osoba z grupy uwolnij słowa.  Zainteresował mnie wpis "Klient Ci ucieka? 14 tricków, jak tworzyć treści na stronę internetową, by zatrzymać klientów" - patrząc na te rzeczy, mój blog wygląda fatalnie, ale na szczęście instagram i fanpage nadrabia :D


Ciekawostki Outriders: Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody (IUCN) ostrzega, że 42% z 454 rodzimych gatunków drzew europejskich jest zagrożonych wyginięciem, w tym 58% gatunków endemicznych. Zagrożone są m.in. kasztanowiec, wiązjesion i jarzębina.
W ramach 10-letniej umowy Gabon otrzyma od Norwegii 150 mln dol. na walkę z wylesianiem i na ograniczenie emisji gazów cieplarnianych. Umowa jest częścią Central African Forest Initiative (CAFI), zainicjowanej przez Organizację Narodów Zjednoczonych w 2015 r. Program ma pomóc wprowadzać odpowiednie normy regulujące ochronę lasów. W 2014 r. Norwegia obiecała Liberii 150 mln dol. na pomoc rozwojową, w zamian za całkowite zaprzestanie wylesiania do 2020 r.

Komentarze

  1. Dziękuję Ci bardzo polecenie mojego bloga. Cieszę się że Ci się spodobal. Zapraszam również na fanpage www.facebook.com/kamilafrontinocoaching Pozdrawiam serdecznie ��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz