Wrześniowe krasnale 2019

Witajcie, na dość regularnym blogu (dwa nowe posty w tygodniu, co tu się dzieje :o)
Jest 20 wrzesień, a ja zaczynam pisać krasnale (Aniela ma urodziny 7 października :o ). I widzę, że póki co jest bardzo mało ciekawych postów i troszkę więcej instagramów (ja przejrzałam tylko jeden zapisany post, a mam jeszcze dwa wrześniowe), z muzyki tylko:
Blogi (miałam wstawiać tylko po dwa posty, ale Ania pisze o naprawdę ważnych sprawach)
Ewelina Mierzwińska (ta Pani ma książkę "Zacznij od dzisiaj"): 9 faktów o przekonaniach, dzięki którym to Ty będziesz rządzić nimi, a nie na odwrót!
Twoje DIY: Jak zdobyć pewność siebie? Moje rady dla Ciebie - a no i polecam @cialopozytyw na instagramie
Dobre Zielsko: Jak nie marnować żywności, czyli kuchnia zero waste
LifeManagerka: Poniedziałki freelancera – ciekawe blogi - nie tylko ja piszę o ciekawych blogach :D
EkoNews #1 – ekologiczne akcesoria, ciekawostki i rozwiązania
Dlaczego nie mam dzieci – czy to bezdzietność z wyboru? - o tym powinniśmy pisać, nie każdy może/chce mieć dziecko i to jest normalne! Nie zadawajmy miliona pytań typu "eee jesteś w ciąży? a czemu nie masz dzieci?".
Koza Domowa: Wrzesień to też od lat nasze wakacje [...] Co takiego zamierzam robić podczas naszych tegorocznych wakacji? Oto lista! :)
Jest Rudo: Toksyczne relacje - co się stanie, jeśli zrobisz porządki w ludziach - o tym czego nadal nie zrobiłam w swoim życiu, choć powinnam i chyba z tego powodu powinnam iść na terapię - "Jeśli odchodzisz, odchodzisz dla siebie. By siebie chronić. To nie cios wymierzony w rodziców, siostrę, mężczyznę, przyjaciół, kobietę… To znak dobrze poukładanych priorytetów w życiu".
Blue Kangaroo: 3 mity o studiach, które mnie denerwują!
Efektywna nauka dla początkujących – jak zacząć?
Riennehera: Najgorsza matka świata - o tym, że życie z dzieckiem wcale nie jest idealna, mimo że wszyscy o tym wiemy, nie wszyscy potrafią się przyznać.
My Heart Chakra: Chciałam podzielić się dziś z Wami moją historią jak jesteśmy w stanie przetrwać jesiennej pluchy w domu na trzy psy.
Ania Maluje: Muszę się do czegoś przyznać [TYGODNIK] 
Niebezpieczny brokat i dlaczego Polki sterylizują się za granicą [TYGODNIK]- zamiast dawać linki do wszystkich ciekawych postów, daję linki do tygodników :D
Noi tygodniki się skończyły, więc wstawiam posty:

Gdy ofiara musi przeprosić sprawcę
Książki, które powinna przeczytać każda kobieta
Bądź kim chcesz, ale idź na wybory

00:40|26 wrzesień - czas na 15 instagramów















A może zrobię oddzielny post na ciekawe instagramy (przemyślenia o 00:50).
Dobrego Dnia!
Post powstał z pomocą spotify: 

Komentarze