Recenzja: Szelki Front Range True Love S

Jakie macie plany na październik?
20 kwietnia 2018 napisałam bardzo krótką, początkową recenzję na Noworoczny psi haul:
"Szelki Front Range True Love z aliexpress za 65,98 zł, podaję link do wszystkich szelek, bo strona, z której ja zamawiałam zniknęła .-. Za radą innych ludzi wybrałam rozmiar S (wymiary May to 30cm x 43 cm), który jest trochę za duży w klacie przez co ucieka jej łapka i szelki przekręcają się (źle wyregulowałam). Ma za to bardzo widoczne odblaski i rączkę, za którą mogą ją przytrzymać, ew. podnieść w kryzysowej sytuacji, np.: gdy pies wskoczył do zbiornika wodnego i nie może sam wyjść. A co do mokrych i brudnych szelek, szybka schną i wystarczy je opłukać pod wodą, ew troszkę namydlić jeśli chcemy by wyglądały jak nówki".


Wymiary: obwód szyi 30-47 cm, a klatki piersiowej 40-56 cm.
Plusy: 
+ niska cena na ali
+ mają odblaski

+ i rączkę
+ nie rozpadły się po praniu
+ dobrze wyregulowane nie przekręcają się
+ nie przeszkadzają psu podczas biegania/bikejoringu

Minusy: 
- trudna regulacja
- siateczka szybko się porwała
- tak jak i odpadła "karteczka" do wpisania danych

- ugniatają sierść May
- i barwią jej mostek 

- wydaje mi się, że mają przebarwienia po dłuższym czasie użytkowania
boże ta obróbka i tła bolą (zapomniałąm jak przerobiłam ostatnie i wyszło co wyszło)
Pośrednie: 
* długo schną (kiedyś napisałam, że szybko), ale dzięki temu latem służą jako prowizoryczna kamizelka chłodząca
* łatwo się zakładają, ale trudno zdejmują
* odblaski działają, ale przetarły się tak jak 

* dolna część- szelki nadal są w użyciu, ale nie wyglądają już tak ładnie jak na początku

Jakie macie doświadczenia z tymi szelkami? Tak jak u mnie, gorzej czy mimo upływu lat nadal są jak nowe?
Do soboty ;)
Śladem Czterech Łap, Hania: Porównanie Truelove z Ruffwear
Ciekawostki Outriders: "W wyniku wycinania lasów w latach 2014–2018 co roku z powierzchni Ziemi znikał obszar leśny wielkości Wielkiej Brytanii (26 mln ha) [...] Telewizja publiczna w Danii zebrała podczas programu telewizyjnego 2,4 mln euro na posadzenie 921 233 drzew. Za każdą darowiznę w wysokości 2,7 euro zostanie posadzone jedno drzewo, a 20% zebranych funduszy zostanie przeznaczone na działania na rzecz ochrony lasów w Danii i poza granicami kraju. Natomiast Ecosia to wyszukiwarka internetowa, która jest przyjazna środowisku naturalnemu, ponieważ co najmniej 80% dochodu z linków sponsorowanych przekazuje na ochronę lasów tropikalnych. Celem jest posadzenie 1 mln drzew, głównie w Brazylii, w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Firma twierdzi, że obecnie dzięki wyszukiwarce sadzi 1 drzewo na 0,8 sek".

Komentarze